Tyxo.bg counter

Snapchat е изгубил 3 млн. ежедневни потребители за последните три месеца

Според компанията причината се крие в новият дизайн на приложението.
Макар че Snapchat работеше усилено, за да добави нови функционалности като групови видео разговори и персонални емотикони "Хари Потър", ситуацията в компанията определено не изглежда добре. През последното тримесечие ръстът на потребителите се е забавил, а Instagram продължава да отнема дела на Snapchat. Днес идват още лоши новини – според доклада за второто тримесечие на годината – броят на потребителите, които са активни всеки ден, е паднал от 191 млн. през първото тримесечие на 188 млн. Това е понижение от 2% или 3 млн. потребители, като за първи път в историята на компанията броят на потребителите е намалял.

Все пак ситуацията не е чак толкова мрачна. Тези 188 млн. ежедневни потребители, са с 8% повече спрямо тези миналата година. Освен това общите приходи това тримесечие са 262 долара, което е 44% увеличение на годишна база и 11,9% нарастване спрямо предишното тримесечие. Snap все още работи на нетна загуба от 353 млн. долара, но тя е 20% по-малко в сравнение с 2017. С други думи компанията губи потребители, но печели повече пари - може би заради скорошните инвестиции от 250 млн. долара от принц Ал-Уалид Талал от Саудитска Арабия.

Намаляването на ежедневните потребители е доста неблагоприятно за компанията, която все още се опитва да се справи с хладната реакция от новия дизайн на приложението, както и с продължаващите проблем с приложението за Android. Изпълнителния директор Евън Шпигел отбеляза, че основата причина за намаляването на потребителите е свързана с редизайна. По отношение на приложението за Android той уточни, че компанията ще се поучи от опита са с iOS приложението.

"Макар че нашите многократни усилия да подобрим съществуващото приложение помогнаха да увеличим броя на новите потребители, използващи Android, с около 20% от последното тримесечие на 2016, ние смятаме, че пренаписването му представлява голяма възможност. Това ще позволи да се възползваме от предимствата на последните подобрения в Android и да имаме модулна структура, която ще улесни въвеждането на иновации в бъдеще", коментира Шпигел.
още по темата

Проучванията в Instagram вече са достъпни за лична комуникация

Попитайте своите приятели какво мислят, без да го споделяте със света.
16.08.2018 / 12:07

Нов инструмент ще ви позволи да ограничите времето, прекарано във Facebook

Социалната мрежа не иска да ви омръзнат нейните услуги.
02.08.2018 / 10:16

Facebook губи популярност сред младежите

Едва 51% от американските граждани на възраст между 13 и 17 години твърдят, че използват най-голямата социална мрежа в света
04.06.2018 / 12:00

Snapchat със стратегия как да се възползва от новата политика на Facebook

Социалната медия ухажва издателите, след като Facebook реши да деприоритизира корпоративното съдържание
23.01.2018 / 12:00
Twitter icon Facebook icon
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.